افتتاح دومین خط هواپیمایی عمانی در مسیر مسقط – تهران

اقتصاد نیوز: رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان، افتتاح خط پروازی جدید بین مسقط و تهران را زمینه‌ساز افزایش روابط تجاری، تسهیل تعامل تجار دو کشور و رونق حضور گردشگران عمانی در ایران دانست.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از تسنیم؛ محسن ضرابی با اشاره به افتتاح دومین خط هواپیمایی عمانی در مسیر مسقط تهران اظهار کرد: عصر دیروز (یکشنبه) نخستین پرواز خط هواپیمایی سلام ایر از مسقط به تهران انجام شد و با انجام این پرواز، خط هوایی مسقط تهران توسط اولین شرکت هوایی بخش خصوصی عمان افتتاح شد.

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عمان ادامه داد: این خط پروازی برای گردشگران و فعالان اقتصادی دو کشور، صرفه اقتصادی بیشتری دارد و سفر به تهران و مسقط با این خط پروازی ارزان‌تر از گذشته خواهد شد.

وی با اشاره به انجام سه پرواز هفتگی بین مسقط و تهران توسط این شرکت هوایی گفت: افتتاح این خط پروازی می‌تواند زمینه تعاملات اقتصادی میان ایران و عمان را ارتقا دهد.

ضرابی با بیان اینکه این شرکت هوایی درخواست مجوز برقراری خط پروازی میان مسقط و شیراز را هم دارد گفت: راه‌اندازی این خط پروازی می‌تواند در رونق صنعت توریسم کشور اثرات مثبتی داشته باشد و حضور فعالان اقتصادی دو کشور و گسترش تعاملات را تسهیل کند.

به گفته وی، در حال حاضر اخذ ویزا برای اتباع ایران و عمان به صورت فرودگاهی انجام می شود.