بازگشت پرواز کیش–تهران به فرودگاه مقصد

در عرصه صنعت هواپیمایی شما را خواند نوشته ای با عنوان بازگشت پرواز کیش–تهران به فرودگاه مقصد دعوت مینماییم. پرواز کیش به مقصد تهران که مقرر شده بود ساعت ۱۴:۳۰انجام شود بعد از تاخیرهای متعدد انجام شد با اینحال با گذشت نیم ساعت از پرواز مجبور به بازگشت به فرودگاه کیش شد.

پرواز کیش- تهران کمپانی هواپیمایی کیش ایر به شماره ۷۰۵۴ که مقرر شده بود ساعت ۱۴:۳۰ امروز فرودگاه کیش را به مقصد تهران ترک کند چندین بار با تاخیر مواجه شد.

با این شرایط یکی از مسافران این پرواز در رابطه با . گفت: پیش از هرچیز مقرر شده بود پرواز با استناد به ساعت درج شده بر روی بلیت ساعت ۱۴:۳۰ انجام شود با اینحال به مسافران مطرح کردند پرواز به ساعت ۱۶:۳۰ موکول شده است. به گفته این مسافران، این پرواز در ساعت ۱۶:۳۰ نیز مجدد با تاخیر مواجه شد تا اینکه بالاخره ساعت ۱۷:۳۰ فرودگاه کیش را به مقصد تهران ترک کرد با اینحال با گذشت نیم ساعت از پرواز به گفته سرمهماندار به دلیل نقص فنی در سیستم الکترونیک، هواپیما مجبور به بازگشت به فرودگاه کیش شد.

این مسافر با بیان اینکه بعد از بازگشت هواپیما به فرودگاه کیش چندین عدد از مسافران از ادامه پرواز منصرف شدند، ادامه داد: هم اینک (لحظه انتشار خبر) بعد از یک ساعت و نیم تاخیر از لحظه بازگشت هواپیما به فرودگاه، برنامه ریزی شده است این پرواز به تهران انجام شود.

با استناد به دستورالعمل حقوق مسافر در پروازهای داخلی، در تاخیرهای بیش از ۴ ساعت، کمپانی حمل کننده مجبور به معرفی یک فقره بلیت شبیه به با تخفیف ۳۰ درصد از جهت مسیر و کلاس پروازی به مسافران است.

منبع : خبر