ویژگی های یک آژانس خلاق چیست؟و چه خدماتی ارائه می دهد؟

تهران- در این مطلب به معرفی ویژگی‌های یک آژانس خلاق و این که چه خدماتی ارائه می‌دهد پرداخته ایم.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، با پیشرفت‌های تکنولوژی و تغییر جهان تبلیغاتی به سمت دیجیتالی شدن، نیاز به مؤسسه‌های تخصصی که می‌توانند خلاقیت ایجاد کنند بیشتر شده است.

در حقیقت، امروزه، شرکت‌ها به دنبال پیدا کردن آژانس‌هایی هستند که از طریق آن‌ها بتوانند برند خودشان را تبلیغ کنند و در به زبان ساده، صدای برند و نام تجاری‌شان باشند. آژانس‌های خلاق یا همان آژانس تبلیغاتی، همان موسساتی هستند که این کار را برای شما انجام می‌دهند و یک تجارت مدرن را برای کسب‌وکار شما به وجود می‌آورند.

آژانس خلاقیت را بشناسیم

آژانس خلاقیت به مجموعه آژانس‌ها و موسساتی گفته می‌شود که می‌توانید برای انجام فعالیت‌های گوناگون در شرکت خود از آن‌ها کمک بگیرید و بخشی از کارتان را به آن‌ها بسپارید.

این آژانس‌ها، انواع مختلفی دارند که هر یک از آن‌ها به شکل تخصصی در یک حوزه مشخص فعالیت می‌کنند، البته باید به این نکته اشاره کرد که برخی از آژانس‌ها نیز همه نوع خدماتی را به شکل فول سرویس به مشتریان خود ارائه می‌کنند که می‌توان گفت تعداد آن‌ها بسیار اندک است. مجموع خدماتی که هر آژانس خلاقیت پشتیبانی می‌کند، در واقع هویت آن را می‌سازد. بر این اساس می‌توان خلاقیت و کسب و کار را با هم پیوند زد و به یک تجارت مدرن و اصولی رسید.

در ادامه، قصد داریم شاخه‌های اصلی خدمات این آژانس‌ها را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

شاخه‌های خدمات آژانس‌های تبلیغاتی کدام‌اند؟

خدمات استراتژی

یکی از مهم‌ترین خدماتی که می‌توانید از طریق شرکت‌های خلاقیت دریافت کنید، خدمات استراتژی هستند. برنامه‌ریزی‌ها، خدمات مشاوره‌ای، ارائه راهکار، جمع‌آوری داده‌ها و تجزیه و تحلیل آن‌ها از جمله مهم‌ترین خدمات در شاخه استراتژی هستند.

خدمات طراحی

از دیگر شاخه‌های فعالیت مارکتینگ خلاق باید به خدمات طراحی اشاره کرد. در این بخش، آژانس‌ها به انواع کارهایی مانند طراحی لوگو، طراحی و به‌روزرسانی وب‌سایت، عکس‌برداری، فضاسازی، UX، خدمات گرافیکی، طراحی تم سازمانی و مانند این‌ها می‌پردازند.

خدمات فنی و مهندسی

این نوع از خدمات به بخش داده و اطلاعات شرکت‌ها مربوط می‌شود که البته فعالیت گسترده‌ای در ایران ندارند.

خدمات تبلیغاتی

شاخه فعالیت و خدمات تبلیغاتی می‌توانند خلاقیت در کسب و کار شما را تضمین کنند. در این بخش انواع کارهای مربوط به تبلیغات و بازاریابی، ساخت تیزر تبلیغاتی، دیجیتال مارکتینگ و پیاده‌سازی ایده‌های خلاق انجام می‌گیرد. بسیاری از شرکت‌ها برای رسیدن به یک بازاریابی موفق در زمینه محصول و خدمات خود، از این شاخه مهم استفاده می‌کنند.

شما هر زمانی که در کسب‌وکار و فعالیت سازمانی خودتان نیاز به انجام خلاقیت برای ارتقای کار و برندتان دارید، می‌توانید از خدمات گوناگون آژانس خلاقیت پرمون طرح استفاده کنید.

چه زمانی به آژانس خلاق نیاز داریم؟

برای آنکه بدانید چه زمانی باید از آژانس خلاقیت در کسب و کارتان کمک بگیرید، باید به این علامت‌ها توجه کنید.

۱. زمانی که شما بیش از حد کار دارید و فرصت شما برای تمرکز بر روی همه کارها بسیار اندک است، باید از این آژانس‌ها کمک بگیرید. خدمات گوناگون آژانس‌های خلاقیت، این امکان را به شما می‌دهد که بخش‌هایی از کار خود را بر عهده آن‌ها بگذارید و دقت خود را به بخش‌های دیگر معطوف کنید. فرصت ناکافی باعث می‌شود که از تمرکز بر روی همه بخش‌ها غافل شوید و کارها را ناتمام بگذارید، بنابراین بهتر است در این شرایط، آژانس خلاق را انتخاب کنید و کار را به او بسپارید.

۲. هنگامی که تبلیغات شما، مانند گذشته کارگشا نیست و نیاز به ایده جدید دارید، بهتر است از آژانس‌های خلاق تبلیغاتی استفاده کنید. این آژانس‌ها با داشتن ایده‌های جدید و خلاقانه می‌توانند تبلیغات را به نوعی دیگر شکل دهند و مخاطبان بیشتری را به سوی شما جذب کنند.

۳. گاهی از اوقات، شرکت‌ها و خصوصاً کسب‌وکارهای نوپا، نیاز دارند که برنامه استراتژی منظمی را برای بهتر شدن کار خود دریافت کنند و از خدمات مشاوره‌ای برخوردار شوند. برای این کار خوب است که از آژانس خلاقیت کمک بگیرند.

آژانس‌های خلاقیت می‌توانند کسب‌وکار و فعالیتتان را ارتقا دهند و شما را به هدف مشخصتان برسانند. برای این کار، آژانس‌ها و مؤسسات برنامه مدون و خوبی را به شما ارائه می‌کنند. با استفاده از خدمات شرکت‌های خلاقیت، قادر هستید به خلاقیت در کسب و کار برسید و یک تجارت نوین را شکل دهید.

ویژگی‌های یک آژانس خلاق چیست و چه خدماتی ارائه می‌دهد

کارشناسان آژانس خلاقیت چه کسانی هستند؟

کارشناسان این آژانس، در حقیقت کارشناس برند هستند که در زمینه نام تجاری تخصص و مهارت دارند. کارشناس خلاق برند می‌تواند کلیه طرح‌های گرافیکی و نمایه‌های بصری را برای شرکت شما ایجاد کنند.

چطور شرکت خلاقیت مناسب خود را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب یک شرکت خلاقیت مناسب، در قدم اول باید مشخص کنید که چه هدفی دارید و قصد دارید چه کاری انجام دهید. تعیین اهداف و انتظارات می‌تواند شما را به مسیر درست انتخاب آژانس هدایت کند.

پس از آنکه هدف‌ها و انتظارات خود را مشخص کردید، باید به جست‌وجو در میان انواع آژانس‌های خلاق متناسب با کسب‌وکارتان بپردازید. لیستی از این شرکت‌ها تهیه و نزدیک‌ترین آن‌ها را به هدفتان مشخص کنید.

سعی کنید نمونه کار این آژانس‌ها را پیش از آنکه همکاری‌تان را با آن‌ها شروع کنید، ببینید. دیدن نمونه کارها، چشم‌انداز خوبی از شرکت و نحوه کار آن به شما می‌دهد.

تیم انتخاب شده شرکت را زودتر از زمان شروع پروژه ملاقات کنید. این کار می‌تواند یک فضای تعاملی میان شما و آژانس خلاق ایجاد کند که از طریق آن، انتظارات دقیق خود را با آن‌ها در میان بگذارید.

ما در آژانس خلاق پرمون طرح و مشتریانمان در مسیر رسیدن به نتیجه، در همکاری‌های برد برد زیادی شرکت داشتیم. در این راه شما را می‌شنویم، نیازهایتان را درک می‌کنیم و با به‌کارگیری تجربه‌ی سال‌های گذشته، تخصص و دانش خود، راهکارهای مؤثر و خلاق ارائه می‌دهیم تا با هم لذت رسیدن به هدف را تجربه کنیم.