افتتاح نهمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران در جزیره کیش

افتتاح نهمین نمایشگاه دوسالانه بین‌المللی هوایی ایران با حضور مقامات کشوری و لشگری و معاونان و مدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صبح امروز نهمین نمایسگاه هوایی بین‌المللی ایران، با حضور مقامات کشوری و لشگری در جزیره کیش افتتاح شد. در جریان افتتاح این نمایشگاه سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، علی عابدزاده، رییس سازمان هواپیمایی کشوری، فرزانه شرفبافی، مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مدیران صنعت هوانوردی و حمل‌ونقل هوایی کشور حضور داشتند.

سازمان هواپیمایی کشوری، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» و شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از مجموعه وزارت راه و شهرسازی در این نمایشگاه حضور دارند. همچنین سازمان ملی فضایی کشور برای نخستین بار در این نمایشگاه شرکت کرده است.

در ساعات نخست برگزاری نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران، از چندین فناوری مرتبط با صنعت هواپیمایی، مانند کیت بومی اورژانس بالگرد و فناوری‌های تعمیر و نگهداری هواگردهای نظامیو غیر نظامی رونمایی شد.

گفتنی است نهمین دوره از نمایشگاه دوسالانه هواپی ایران از ۵ تا ۸ آذر در جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود. در این نمایشگاه ۸۱ شرکت از ایران و ۸ کشور جهان حضور دارند.