افزایش فشار شرکت‌های هواپیمایی و گردشکری انگلیس برای کاهش محدودیت‌های سفر

در حالی که تنها چند هفته به آغاز اوج فصل تابستان باقی مانده است، شرکت های هواپیمایی و گردشگری انگلیس در حال برنامه ریزی برای کمپین “روز اقدام” به منظور افزایش فشار به دولت این کشور جهت کاهش محدودیت های کرونایی هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، در حالی که تنها چند هفته به آغاز اوج فصل تابستان باقی مانده است، شرکت های هواپیمایی و گردشگری انگلیس در حال برنامه ریزی برای کمپین “روز اقدام” به منظور افزایش فشار به دولت این کشور جهت کاهش محدودیت های کرونایی هستند.

شرکت های گردشگری و مسافرتی که در طول همه گیری بیماری کووید_19 به نقطه ورشکستگی رسیده اند، برای از دست ندادن یک تابستان دیگر به تکاپو افتاده اند. اما با توجه به شرایط سختگیرانه قرنطینه انگلیس این ورشکستگی اکنون محتمل به نظر می رسد.

با نزدیک شدن به ماه جولای، بزرگترین شرکت هواپیمایی اروپا یعنی رایان ایر و گروه فرودگاه های منچستر روز پنجشنبه اقدامات قانونی را آغاز کردند تا تلاش کنند دولت انگلیس قبل از شروع فصل تابستان به منظور درآمدزایی این صنعت ، قوانین را آسان تر کند.

روز چهارشنبه 23 ژوئن، خلبانان، خدمه کابین و آژانس های مسافرتی در وست مینستر، مرکز لندن و در فرودگاه های سراسر انگلیس گرد هم می آیند و سعی می کنند پشتیبانی خود را از این کمپین انجام دهند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در روز یکشنبه توسط اتحادیه صنفی خلبانان BALPA، صنعت هواپیمایی انگلیس بیش از سایر کشورهای اروپایی تحت تأثیر همه گیری کرونا قرار گرفته است.

این اطلاعات نشان می دهد که ورود و خروج روزانه در مرزهای انگلستان در اوایل ماه جاری به طور متوسط ​​73 درصد کاهش یافته است در مقایسه با قبل از همه گیری، که بزرگترین افت در اروپا محسوب می شود. اسپانیا، یونان و فرانسه کمتر از 60 درصد افت داشتند.

فرودگاه های انگلیس نیز تحت تأثیر قرار گرفتند، با توجه به این داده ها، ترافیک در دومین فرودگاه شلوغ لندن 92 درصد کاهش یافته است.