اولین پرواز قشم به دوحه ویژه جام جهانی از ۸ آذرماه/ آغاز فروش بلیت از امروز

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سازمان منطقه آزاد قشم از انجام اولین پرواز قشم به دوحه ویژه جام جهانی در 8 آذر ماه خبر داد و گفت: منتظر تاییدیه سپهر هستیم و در این صورت درگاه فروش بلیت از امروز باز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، ایوب زارعی، مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به کنسل شدن پرواز ۳۰ آبان ماه قشم به دوحه، افزود: به دلیل تأخیر قطر در پاسخگویی و انجام هماهنگی‌های لازم امکان پرواز برای بازی نخست تیم ملی کشورمان فراهم نشد و اولین پرواز در تاریخ ۸ آذرماه انجام می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت ۱۴۰ نفره این پرواز، تصریح کرد:‌ منتظر تاییدیه سپهر هستیم و درگاه فروش بلیت این پرواز از امروز باز می‌شود.

زارعی با بیان اینکه اقامتگاه‌های جزیره آماده خدمات‌دهی به گردشگران هستند به برگزاری نمایشگاه گردشگری و دستاوردهای مردمی جزیره (شهریما) اشاره کرد و ادامه داد: این نمایشگاه با ۴۰ غرفه عرضه محصولات روستایی جزیره، ۱۷ غرفه محصولات اقوام مختلف، ۶۰ اجرا و باززنده‌سازی آیین‌های محلی، ۲۰ سخنرانی آنلاین، ۳۰ کارگاه آموزشی یامال، حضور جوامع مختلف گردشگری و بلدهای محلی برای معرفی ظرفیت‌های و جاذبه‌های جزیره و پخش زنده مسابقات جام جهانی قطر ۲۰۲۲ از امروز افتتاح می‌شود.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سازمان منطقه آزاد قشم در توضیح کارگاه‌های آموزشی یامال گفت:‌ سلسله رویدادهای مردمی «یامال» پیرامون نوآوری در پیشرفت ظرفیت‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در قشم راهی برای حاکم کردن نظام توسعه پایدار با مشارکت جامعه محلی است. این کارگاه‌های هم‌آفرینی در روستاها برای تبدیل کسب‌وکارهای نوپای محلی به محصول و استارت‌آپ در حال اجراست و تاکنون چندین استارت‌آپ راه‌اندازی شده‌اند.