بازگشت یک شرکت هواپیمایی اروپایی به آسمان ایرانآژانس مسافرتی, امید, امید جلین, ایرلاین, بهداشت, پرواز, پروتکل های بهداشتی, دهکده اقتصادی, سبز گشت, سفر هوایی, کرونا, هواپیمایی, هوانوردی, هوایی

هواپیمایی اتریش (Austrian Airlines) از بازگشت به آسمان ایران و برقراری پروازهای خود به کشورمان از ۲۶ تیرماه ۱۴۰۰ خبر داد.

هواپیمایی اتریش (Austrian Airlines) پروازهایش را از ۲۶ تیرماه ۱۴۰۰ به ایران از سر می‌گیرد. بر اساس پیگیری‌های تسنیم این شرکت هفته‌ای سه پرواز در مسیر وین ـ تهران ـ وین انجام خواهد داد.

پیش از این و در اواخر فروردین ماه امسال هواپیمایی لوفت‌هانزا پروازهای خود به ایران را از سر گرفته بود. ابوالقاسم جلالی معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری آذرماه سال گذشته درباره پرواز ایرلاین‌های اروپایی به ایران گفته بود: در آینده نزدیک ایرلاین‌های اروپایی پرواز به کشورمان را از سر می‌گیرند. شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا از اواسط دسامبر (تا پایان آذرماه ۹۹) پروازهایش به ایران را دوباره آغاز خواهد کرد.

جلالی تأکید کرده بود: با این کار، تمام ایرلاین‌های اروپایی پروازهای خود به کشورمان را از سر خواهند گرفت.

گرچه پیش‌بینی بازگشت مقام مسئول سازمان هواپیمایی برای اعلام زمان بازگشت لوفت‌هانزا به ایران درست از آب در نیامد اما به‌نظر می‌رسد قسمت دوم اظهارات وی در حال محقق شدن است.