باید یک کار تحولی در وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی انجام شود

رئیس جمهوری در جلسه بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را نیازمند یک تحول دانست.

به‌گزارش خبرنگار صبا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز شنبه ۳۰ مردادماه ۱۴۰۰ در جلسه بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم در مجلس شورای اسلامی در خصوص وزیر پیشنهادی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بیان کرد: «چهره مهندس ضرغامی برای نمایندگان مجلس آشناست. مسئله مهم در گردشگری، اقتصاد گردشگری است. کشورمان زمینه‌های زیادی برای توسعه‌یافتگی در حوزه اقتصاد گردشگری دارد.»

او تصریح کرد: «در جلساتی که با مهندس ضرغامی داشتم، نگاه او در خصوص مسئله گردشگری، معرفی فرهنگ اسلامی و ایرانی در گردشگری و از سوی دیگر اقتصاد گردشگری بوده که بسیار مهم است. این نگاه جزو نگاه‌های مهمی است که باید در کشور توسعه پیدا کند.»
از سهام عدالت چه خبر؟

رئیس جمهوری در ادامه افزود: «در این خصوص حرف زیاد زده شده اما در عمل به آن پرداخته نشده است. ضمن تشکر از افرادی که در گذشته در این حوزه کار کردند، باید یک کار تحولی در وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی انجام شود.»

آیت الله رئیسی تأکید کرد: «در خصوص اقتصاد بدون نفت که آن را که دنبال می‌کنیم باید مسئله اقتصاد گردشگری دنبال شود. به امید خدا با توانمندی که مهندس ضرغامی دارد، این کار دنبال شود و وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بتواند به جایگاه بایسته و شایسته‌ای برسد و در خصوص گردشگران داخلی و گردشگران خارجی نیز همین اتفاق بیفتد.»