تانزانیا مرکزی بهترین مقصد برای معتادان ماجراجویی!

در پارک ملی کوه‌های اودزونگوا در جنوب مرکزی، دومین تنوع زیستی بزرگ را در بین هر پارک ملی در آفریقا خواهید یافت (که نام مستعار وسوسه‌انگیز “گالاپاگوس آفریقایی” را برای آن به ارمغان آورده است.

سلام نو-سرویس گردشگری: اگرچه مرکز تانزانیا مملو از مناظر پرباری است که الهام‌بخش شاعران، نقاشان و فیلمسازان تاریخ طبیعی است، اما گردشگران، تانزانیا را اغلب نادیده می‌گیرند و به‌جای آن به نقاط محبوب سافاری پنج بزرگ این کشور می‌روند. اما همانطور که نحوه سفر ما در حال تکامل است و ما را تشویق می‌کند تا برای تنفس در آن نقاط مکث کنیم، این منطقه که قبلا دست کم گرفته شده بود، بالاخره زمان خود را در آفتاب می‌گیرد.

به ویژه، امیدهای زیادی برای تغییر در روش سافاری وجود دارد. به‌جای گشت و گذار در هواپیماهای کوچک بین خطوط هوایی مختلف، این امیدواری وجود دارد که ممکن است سفرهای زمینی سنجیده‌تری بین کمپ‌ها انجام شود و تمرکز و گردشگری بسیار مورد نیاز را به این مناطق اغلب متروکه بیاوریم.

در منطقه حفاظت شده جنگل طبیعی اولوگورو تانزانیا، جایی که آب و هوا بسیار مرطوب و زمین آنقدر منزوی است که منجر به فوران گونه‌های متنوع و بومی شده است، پول برای تقویت گردشگری و همچنین تضمین شیوه‌های کشاورزی پایدار صرف شده است. مقامات محلی در کنار زنبورداران سنتی برای ترویج روش‌های ایمن‌تر برداشت کار می‌کنند، در حالی که آتش‌سوزی‌های جنگلی به شدت کاهش یافته و تعداد بازدیدکنندگان به دلیل بهبودهای بسیار مورد نیاز در جاده‌ها افزایش یافته است.

در پارک ملی کوه‌های اودزونگوا در جنوب مرکزی، دومین تنوع زیستی بزرگ را در بین هر پارک ملی در آفریقا خواهید یافت (که نام مستعار وسوسه‌انگیز “گالاپاگوس آفریقایی” را برای آن به ارمغان آورده است. رشته کوه اینجا گسترده‌ترین رشته کوه در تانزانیا است که حداقل ۱۰۰ میلیون سال پیش توسط سنگ‌های کریستالی باستانی تشکیل شده است که به تدریج از طریق خطوط گسل بالا آمده‌اند. میمون‌های کلوبوس “پیرمرد” و مانگابی‌های تاج‌دار سانجه روی اندام‌های رشته‌ای در میان درختان تاب می‌خورند و پارک بیش از ۴۰۰ گونه پرنده، از جمله چهار گونه که در هیچ کجای سیاره دیده نمی‌شوند، نگهداری می‌کند و این چشم‌انداز نادیده گرفته شده را تبدیل به یک آرمان‌شهر واقعی طبیعت‌گردان می‌کند.

تانزانیا مرکزی بهترین مقصد برای معتادان ماجراجویی!

نکته اصلی گردش به این منطقه ماورایی اینجاست که حتما اقامتگاه‌های بازی و استراحتگاه‌های ساحلی را انتخاب کنید که به دلیل حفظ محیط زیست و دوست‌دار محیط‌زیست مورد تحسین قرار می‌گیرند. مسکن پایدار را می‌توان به‌عنوان ویژگی‌های دارای انرژی خورشیدی و وسایل نقلیه برقی شناسایی کرد.