تصاویری زیبا از نقاط گردشگری آلمان

این شهرها به دلیل اینکه بخشی از اتحادیه هانسیایی بودند، گروهی از شهرهای تجاری که در قرون ۱۴ و ۱۵ بر تجارت در شمال اروپا تسلط داشتند، زمانی این شهرها به طور بی اندازه مرفه و ثروتمند بودند.

به گزارش سلام نو،‌ آری شما هم می‌توانید به آلمان زیبا سفر کنید و این مکان‌های رویایی را از نزدیک مشاهده کنید و لذت ببرید.

جادوی پول قدیمی در ویسمار و استرالسوند

تصاویری زیبا از نقاط گردشگری آلمان

 شهرهای قرون وسطایی Wismar و Stralsund که در قرن سیزدهم تأسیس شدند، در سواحل بالتیک در شمال آلمان قرار داشتند و در ابتدا از قرن سیزدهم تا پانزدهم مرکز تجاری مکمل بودند. آنها بعدها به عنوان مراکز اداری و دفاعی در پادشاهی سوئد در طول قرن های ۱۷ و ۱۸ خدمت کردند. این شهرها به دلیل اینکه بخشی از اتحادیه هانسیایی بودند، گروهی از شهرهای تجاری که در قرون ۱۴ و ۱۵ بر تجارت در شمال اروپا تسلط داشتند، زمانی این شهرها به طور بی اندازه مرفه و ثروتمند بودند.

شما ترکیبی بی‌نظیر از جادوی پول قدیمی را دریافت می‌کنید که هنوز در ساختمان‌های آجری آتشین، کلیساهای پیچیده و نسیم آسانی که از بنادر اقیانوسی آنها می‌وزد مشهود است.  Schabbellhaus و همسایه اش Scheinsbrücke  که اخیرا در سال ۲۰۱۷ بازگشایی شد، بخشی از موزه تاریخ مدنی هستند که فرهنگ و تاریخ چشمگیر منطقه را به نمایش می‌گذارند. حتما در پشت موزه پرسه بزنید تا منظره‌ای چشمگیر از شهر ویسمار از عهد هانسیاتیک نیز داشته باشید. با این حال، اگر وقت بیشتری دارید و به دنبال چیزهای بیشتری هستید که Wismar معرفی می‌کند، یعنی پیشرفتی در سبک‌های معماری و دسترسی آسان به غذاهای دریایی و مناظر بندر هستید توصیه می‌کنیم آن را به یک تعطیلات آخر هفته تبدیل کنید.

در موزه برلین بخوابید، مجتمع‌های مسکونی مدرنیسم!

تصاویری زیبا از نقاط گردشگری آلمان

تصاویری زیبا از نقاط گردشگری آلمان

 به لطف پیشنهاد منحصر به فرد این سایت میراث جهانی یونسکو، می‌توانید یک شب واقعی در موزه داشته باشید. شهرک‌های مسکونی مدرنیسم شامل شش مجتمع مسکونی نوآورانه است که در طول ساخت‌شان در دوران جمهوری وایمار، قطعات طراحی برجسته‌ای بودند. امروز، بازدیدکنندگان می‌توانند شب را در یک خانه اصلی دهه ۱۹۲۰ برونو تاوت بگذرانند.

جزیره موزه را کاوش کنید

تصاویری زیبا از نقاط گردشگری آلمان

تصاویری زیبا از نقاط گردشگری آلمان

شما در یک موزه خوابیدید، اکنون می‌توانید از جزیره‌ای دیدن کنید که صرفا از یک موزه تشکیل شده است!  از نظر فنی، پنج موزه در یک موزه قرار دارد. مجسمه‌های قرون وسطایی را در موزه تماشا کنید.

 سرزمین عجایب زندگی واقعی در پوتسدام

تصاویری زیبا از نقاط گردشگری آلمان

تصاویری زیبا از نقاط گردشگری آلمان

 اگر به خارج از برلین سفر کنید، با التقاطی‌ترین و خارق‌العاده‌ترین قصری که ممکن است دیده باشید، روبرو خواهید شد. اقامتگاه تابستانی زرد کره‌ای مناسب کاخ سانسوچی، مورد علاقه فردریک کبیر، اکنون سالانه بیش از یک میلیون گردشگر را به خود جذب می‌کند.  دهکده‌ای متشکل از تقریبا ۱۵۰ ساختمان، کل منطقه مجموعه‌ای غیرعادی از طرح‌های معماری از سبک‌های محبوب قرن ۱۸ و ۱۹ را به نمایش می‌گذارد. در میان تپه‌ها و رودخانه‌ها قرار گرفته است، به راحتی می‌توان در این افسانه که جان می‌گیرد، گم شد. اگر این سرزمین عجایب قصر مورد علاقه شماست، همان جادو در آلمان کم نیست.

موزی از طریق پارک موسکوئر

تصاویری زیبا از نقاط گردشگری آلمان

تصاویری زیبا از نقاط گردشگری آلمان

 با کالسکه، تنبلی لذت‌بخشی را در پارک ناآرام Muskauer، پارکی با چشم‌انداز زیبا که در امتداد رودخانه نایسه درست در مرز آلمان و لهستان واقع شده است، داشته باشید. این پارک که از باغ‌های انگلیسی قرن نوزدهم توسط شاهزاده هرمان فون پوکلر-موسکائو الگوبرداری شده و عمدا به‌گونه‌ای طراحی شده است که شبیه نقاشی گیاهان باشد، به‌خاطر روش‌هایی که بسیاری از مناطق با ساختار مجزای آن با مناظر وسیع و مسیرهای پرپیچ‌وخم به هم متصل می‌شوند، مشهور است. در امتداد پل عابر پیاده روی نایسه سفر کنید و در یکی از کافه‌های قدیمی با بستنی از خود پذیرایی کنید.

دسائو: قلعه ورلیتز و ساختمان باهاوس

تصاویری زیبا از نقاط گردشگری آلمان

تصاویری زیبا از نقاط گردشگری آلمان

 دو مکان مختلف میراث جهانی یونسکو در دسائو وجود دارد، به این معنی که می‌توانید یک روز کامل را به کاوش در باوهاوس و مکان‌های آن در وایمار، دسائو و برنائو بگذرانید. باغ پادشاهی اولین باغ چشم انداز قاره اروپا است که تا کنون ساخته شده است. برای داشتن بهترین منظره، به یکی از تله کابین‌ها بروید. پس از آن، برای دسترسی به قلعه، قدیمی‌ترین قلعه به سبک کلاسیک که خارج از انگلستان ساخته شده است و خانه خیره‌کننده گوتیک، یک تور با راهنما داشته باشید. در همین حال، نه چندان دور ساختمان باهاوس وجود دارد، می‌توانید شگفتی‌های تاریخی را کشف کنید که معمولا برای عموم امکان دسترسی به آنها وجود ندارد.  این مدرسه یک مرکز پر جنب و جوش برای طراحی تجربی، تحقیق و آموزش است، این مدرسه تنها برای ۱۴ سال وجود داشته است اما تأثیر آن در طول نسل‌ها منتقل شده است.