تمامی فرودگاه های کشور عملیاتی است

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران طی اطلاعیه ای اعلام کرد: تمامی فرودگاه های کشور عملیاتی است.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران طی اطلاعیه ای اعلام کرد: تمامی فرودگاه های کشور عملیاتی است. به دنبال شرایط ناپایدار جوی، بارش برف و باران، برودت شدید هوا و احتمال تغییر وضعیت پروازها، روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در اطلاعیه ای از مسافران خواست پیش از عزیمت به فرودگاه ها با شماره ۱۹۹ تماس حاصل کنند.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع مسافران محترم می رساند باتوجه به بارش برف و باران، برودت هوا و کاهش شدید دما در برخی استان ها، در حال حاضر باتلاش مجاهدانه مدیران و متخصصان فرودگاهی، تمامی فرودگاه‌های کشور عملیاتی و آماده خدمت رسانی به مردم شریف است، اما باتوجه به هشدارهای مکرر سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی و کاهش شدید دما و در عین حال دلیل رعایت استانداردها و حفظ ایمنی پروازها این احتمال می رود که پروازها تا پایان هفته جاری بدلیل ناپایداری های جوی دچار تاخیر یا لغو شود.

لذا از مسافران گرامی خواهشمند است پیش از عزیمت به فرودگاه ها با شماره ۱۹۹ در سراسر کشور، شماره ۰۲۱۶۱۰۲۱ در فرودگاه بین المللی مهرآباد و شماره ۰۹۶۳۳۰ در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) تماس حاصل نموده و از آخرین وضعیت پروازها اطلاع یابند.