توقف 5 ساعته پروازِ فرودگاه‌های استان تهران در روز ۱۴ خرداد

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از توقف 5 ساعته پروازِ فرودگاه‌های پایانه هوایی مهرآباد به مناسبت برگزاری سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) در روز ۱۴ خرداد خبر داد.
توقف 5 ساعته پروازِ فرودگاه‌های استان تهران در روز ۱۴ خرداد

‌به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، مسعود نیکبخت ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: با صدور نوتام (اطلاعیه هوانوردی) از ساعت ۸ تا ۱۳ روز ۱۴ خرداد فرودگاه‌های واقع در استان تهران از جمله فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، فرودگاه مهرآباد، پیام، آزادی، مهرشهر کرج، آبیک، مجموعه آسمان ری و مجموعه سپهر بسته می‌شود.

وی افزود: براساس نوتام (اطلاعیه هوانوردی) بسته شدن این فرودگاه‌ها به تمامی شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شده است.

معاون عملیات هوانوردی یادآور شد: از آنجا که بسته شدن فرودگاه‌ها در نشریه اطلاعات هوانوردی(AIP) گنجانده شده است، شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند با توجه به لحاظ کردن این موضوع نسبت به تنظیم برنامه پروازی خود اقدام کنند.

به گفته وی بر همین اساس با برگزاری جلسات متعدد برنامه پرواز هواپیماها در خارج از ساعات یادشده تنظیم شده است.

بر این اساس از همه مسافران درخواست می شود بر اساس ساعت درج شده بر روی بلیت خود در ترمینال‌های فرودگاه جهت انجام تشریفات سفر حاضر شوند و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با سامانه 199 (مرکز تلفن فرودگاه بین المللی مهرآباد) و شماره 096330 فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) تماس بگیرند.