جزئیات تاخیر پروازهای یزد، بوشهر و عسلویه شرکت هواپیمایی آسمان اعلام شد

شرکت هواپیمایی آسمان علت تاخیر در پرواز تهران- یزد امروز (یکشنبه) را نقص فنی اعلام کرد و از مسافران پروازهای بوشهر و عسلویه به‌دلیل تغییر در ساعت پروازها عذرخواهی کرد.

به گزارش بازار، در پی تاخیر چند پرواز شرکت هواپیمایی آسمان، روابط عمومی این شرکت هواپیمایی امروز (یکشنبه) اعلام‌کرد: پرواز صبح امروز در مسیر تهران به یزد به شماره ۸۶۲ با هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ در حین مسافرگیری، خلبان پرواز متوجه نقص فنی در سیستم هیدرولیک شده که برای رفع اشکال، اطمینان و حفظ سلامتی مسافرین مجدد سیستم چک و با تلاش همکاران فنی رفع اشکال می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: این پرواز پس از پذیرایی از مسافران در فرودگاه مهرآباد در ساعت ۱۱ تهران را به مقصد یزد ترک می کرد.

در اطلاعیه شرکت هواپیمایی آسمان آمده است: در همین راستا به دلیل تاخیر در پرواز تهران به یزد، زمان جدید برای سایر پروازهای این هواپیما از طریق پیامک به اطلاع مسافرین پروازهای یزد به تهران، تهران به بوشهر، بوشهر به تهران، تهران به عسلویه و عسلویه به تهران رسیده است.

لازم به ذکر است مسافران پرواز یزد به تهران در محل فرودگاه پذیرایی و مسافران تهران به بوشهر در محل فرودگاه مهرآباد با غذای گرم پذیرایی شدند.

شرکت هواپیمایی آسمان مجدد از مسافران مسیر تهران به یزد و سایر پروازهای این شرکت در روز جاری عذرخواهی کرده و ضمن تشکر از صبوری مسافران، تاکید کرد: اطمینان از انجام پرواز ایمن اولویت اصلی این شرکت در این مواقع بوده و در این شرایط همه دست‌اندرکاران موظف هستند برای پرواز ایمن طبق دستورالعمل اقدام کنند.