خبر مهم برای هوادارن جام جهانی؛ پرواز کیش به دوحه راه اندازی شد

سخنگوی ایران ایر گفت: پرواز کیش به دوحه در زمان برگزاری بازی‌های تیم ملی ایران در جام جهانی با نرخ حداقل ۸ میلیون تومان در مسیر رفت راه اندازی شد.

حسام قربانعلی گفت: پرواز از کیش به سمت دوحه در زمان بازی تیم ملی ایران برقرار می شود. این پرواز با قیمت بلیت مسیر رفت حداقل ۸ میلیون تومان و در مسیر برگشت با حداقل قیمت سه میلیون تومان با دستور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری برقرار شد.

به گفته سخنگوی ایران ایر متناسب با زمان پرواز ممکن است نرخ پروازها تغیر کند چراکه ممکن است در زمان رفت استقبال مسافران بیشتر باشد و در زمان برگشت مشتری نباشد و پرواز خالی بازگردد.

سخنگوی ایران ایر گفت: نرخ بلیت را بازار تعیین می کند و مسافران می توانند با مراجعه به سایت ایران ایر، بلیت این مسیر را در زمان برگزاری بازی های تیم ملی ایران خریداری کنند.

قربانعلی درباره وضعیت پرواز ایکا دوحه و دوحه به ایکا گفت: برنامه ریزی با وزارت گردشگری از یک ماه گذشته انجام شده است بلیت ها به صورت پکیج واگذار شده و در راستای جلب رضایت مشتریان و با توجه به آنکه این بلیت ها به بخش خصوصی واگذار شده بود با رایزنی های صورت گرفته تعدادی از این بلیت ها در سایت عرضه شده است.

او گفت: آمارها در سیستم رزرو نشان می دهد استقبال چندانی از بلیت های این مسیر انجام نشده است و در صورت انجام این تقاضا از سوی مشتریان و افزایش تقاضا تعداد بلیت های پروازی این مسیر افزایش می یابد.قیمت این بلیت ها از نرخ ۱۰ میلیون تومان است و با توجه به زمان درخواست ممکن‌است قیمت ها تغییر کند.

او همچینن درباره نقص فنی پرواز تهران اصفهان گفت: ایجاد مشکل در سیستم تهویه که قبل از شروع پرواز اتفاق افتاده بود ، باعث تاخیر یک ساعته این پرواز شد.