خبر مهم درباره قیمت بلیت پروازهای جام‌جهانی

قیمت بلیت پروازهای جام‌جهانی به‌زودی در سایت قطر ایرویز قرار داده می‌شود و شنبه هم سایت ایران ایر قیمت بلیت را اعلام می‌کند.
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد محمدی بخش گفت: برای جابه‌جایی مسافران جام جهانی توافقات خوبی با کشور قطر انجام داده ایم. پروازها از طریق ایران ایر و قطر ایرویز انجام می شود و از ۲۸ آبان به مدت یک ماه در قالب ۲۷۵ پرواز آغاز می شود و از شهرهای تهران ، کیش ، شیراز و لار پروازها صورت می گیرد.

به گفته رئیس سازمان هواپیمایی کشور پکیج های قابل قبولی برای سه روز بازی ایران که اولین آن ۳۰ آبان است در نظر گرفته شده و تماشاگران به صورت روزانه می توانند این پروازها را انجام دهند‌.

او گفت: نرخ بلیت برای پروازهای خارجی تابع شرکت های هواپیمایی خارجی است اما توافقات خوبی با طرف قطری انجام شده که قیمت ها برای سه روز بازی های ایران مناسب باشد و به زودی نرخ ها بر روی سایت قطری قرار می گیرد و شرکت هواپیمایی ایران ایر هم روز شنبه نرخ بلیت این پروازها را اعلام می کند اما برای سه روز بازی ایران نرخ خاصی در نظر گرفته شده که اعلام می شود.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری می گوید: پکیج های جام جهانی هم در نظر گرفته شده و هیچ محدودیتی برای پروازهای تکی وجود ندارد و مسافران باید حتما در حیا کارت ثبت نام کرده و واکسیناسیون خود را کامل انجام دهند تا بتوانند بدون محدودیت سفر داشته باشند.