دره‌اندج رود مقصدی مناسب برای گردشگری در قزوین

نام این دره زیبا برگرفته از روستایی است که در انتهای این دره قرار دارد و به نام اندج است گرفته شده است. در کنار روستای اندج، روستاهای تاریخی و زیبای دیگری در اطراف این دره زیبا قرار دارند که بازدید از آن ها نیز خالی از لطف نیست.

به گزارش سلام نو، یکی دیگر از جاذبه های طبیعی شهر قزوین دره اندج رود است. این دره زیبا که در منطقه ای خارج از شهر قزوین قرار دارد دارای طبیعتی سرسبز و دیدنی است. این دره زیبا در نزدیکی منطقه الموت و در دامنه ارتفاعات کوه خرم ور قرار دارد. این دره زیبا در فاصله ۸۰ کیلومتری از شهر قزوین قرار دارد.

جاذبه های گردشگری شهر قزوین

وجود زیست گاهی بسیار گسترده و متنوع از حیوانات و گیاهان مختلف این منطقه را محلی مناسب برای گردش کرده است. این دره زیبا محلی مناسب برای عاشقان طبیعت است تا مدت زمانی را به دور از استرس و شرایط کاری در این منطقه زیبای گردشگری بگذراند. در کنار دره اندج رود اماکن گردشگری متعددی وجود دارد. از جمله این جاذبه ها می توان به باغستان بزرگ پرندج و منطقه تارولات اشاره کرد. همچنین استخر های پرورش ماهی متعددی در راستای این دره زیبا قرار دارد.

باغستان بزرگ پرندج

نام این دره زیبا برگرفته از روستایی است که در انتهای این دره قرار دارد و به نام اندج است گرفته شده است. در کنار روستای اندج، روستاهای تاریخی و زیبای دیگری در اطراف این دره زیبا قرار دارند که بازدید از آن ها نیز خالی از لطف نیست. وجود غار های طبیعی مختلف از جمله دیگر جاذبه های این منطقه است. بازدید از این دره زیبا حتما به شما پیشنهاد می شود.

 منبع: گردشگری ۷۲۴