دستگاه‌های اجرایی تنگستان برای تسهیل سفرهای نوروزی اقدام کنند

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: دستگاه‌های اجرایی که باید در راستای برنامه‌های تسهیل سفر اقدامات لازم را انجام دهند و به هر دلیل انجام ندادند باید پاسخ باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی چهارشنبه شب در نشست شورای ترافیک شهرستان تنگستان اظهار داشت: یکی از جلسات مهم در شهرستان شورای ترافیک است که باید با دقت، کیفیت و با برنامه ریزی مناسب تلاش کنیم موضوعات مورد تقاضای مردم را مدیریت شایسته دنبال کنند.

فرماندار تنگستان بیان کرد: با توجه به اینکه پایان سال ۱۴۰۰ نزدیک می‌شویم نیاز است گزارشی از تصمیمات، مصوبات و اقداماتی که قرار بوده توسط دستگاه‌های اجرایی انجام دهند ارائه شود.

وی ضمن تشکر از شهرداری دلوار به جهت تهیه طرح ترافیکی شهر دلوار یادآور شد: انتظار می‌رود در حوزه بحث ترافیک شهرستان شهرداران شهرهای اهرم و آباد نیز مطالعات لازم انجام دهند.

وی افزود: با توجه به اینکه مسافرت‌های نوروزی امسال انجام خواهد شد و تنگستان بخش عمده‌ای از مسافران نوروزی را پذیرا است دستگاه‌های اجرایی مرتبط، راهداری، شهرداری‌ها، برق و سایر دستگاه‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

لطفی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی که باید در راستای برنامه‌های تسهیلات سفر اقداماتی لازم انجام دهند و به هر دلیل انجام ندادند در صورت هر گونه اتفاقی باید پاسخ باشند.

فرماندار تنگستان ادامه داد: در بحث ساماندهی مسافرت‌های نوروزی در سطح شهرستان دستگاه‌های اجرایی تنگستان و همچنین پلیس راهور در خصوص تهیه زیر ساخت‌ها و آنچه نیاز دارند اقدامات لازم داشته باشند.