شرکت هواپیمایی ماهان در بوشهر سرمایه گذاری می‌کند

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: شرکت هواپیمایی ماهان در حوزه گردشگری و کشاورزی این استان سرمایه گذاری می‌کند.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده سه‌شنبه‌شب در پایان سفر مدیران استان بوشهر به سیرجان اظهار داشت: در این سفر از ظرفیت‌های کشاورزی بویژه در حوزه کشت گلخانه‌ای و باغ‌های خرما و پسته و همچنین ظرفیت‌ها و فعالیت‌های گردشکری این منطقه بازدید کردیم.

وی از سرمایه‌گذاری شرکت هواپیمایی ماهان در بخش‌های گردشگری و کشاورزی استان بوشهر خبر داد و افزود: ماهان به عنوان بزرگترین شرکت حمل و نقل هوایی کشور اخیرا به موازات فعالیت‌های حوزه حمل و نقل هوایی، در حوزه کشاورزی و گردشگری نیز سرمایه گذاری کرده است و اکنون علاقمند به حضور موثر در استان بوشهر است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: مدیر عامل ماهان از نیروهای انقلابی و جهادی و یادگار دفاع مقدس است و پس از برگزاری نشست مشترک در تهران، دعوت کرد تا از مزارع کشاورزی و سرمایه گذاری‌های صورت گرفته در حوزه گردشگری و توریستی بازدید کنیم.

محمدی زاده یادآور شد: با برنامه ریزی صورت گرفته مقرر شد که شرکت هواپیمایی ماهان، در حوزه کشاورزی و گردشگری و سایر ظرفیت‌های جذاب استان بوشهر، سرمایه گذاری گسترده انجام دهد.

وی اضافه کرد: امیدوارم با حضور این مجموعه در استان و انجام سرمایه گذاری، شاهد ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی نیز باشیم.