فرودگاه رامسر به جمع فرودگاه‌های دارای مرز هوایی کشور پیوست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سعداله وطن خواه با اعلام اینکه مرز هوایی فرودگاه شهدای رامسر مصوب شده است گفت: مصوبه هیئت وزیران در اين خصوص را معاون محترم رئیس جمهور در تاريخ ۱۴۰۲/۱/۲۲ ابلاغ کرد.

به گفته وطن‌خواه براساس این مصوبه فرودگاه شهدای رامسر قادر خواهد بود با توجه به فراهم بودن زیرساخت های مناسب و تسهیلات دربخش های مهاجرت، گذرنامه، گمرگ و قرنطینه وهماهنگی‌های صورت گرفته به پروازهای خارجی (مسافری و حمل کالا) سرویس فرودگاهی ارائه کند.

مدیرکل فرودگاه های استان مازندران ضمن قدردانی از تمامی دست اندرکاران ملی، استانی و شهرستانی که در این موضوع دخیل بوده‌اند و مساعدت داشته اند ، به تلاش‌های صورت گرفته چند سال اخیر در جهت ارتقا کمی و کیفی خدمات در تمامی حوزه ها در فرودگاه مذکور اشاره کرد.

وی تلاش در جهت آماده سازی فرودگاه براي اخذ مجوز مرز هوایی و مصوبه مذکور توسط کلیه عوامل به ویژه پیگیری‌های مستمر ریاست فرودگاه را مطلوب ارزیابی کرده و اظهار امیدواری کرد که ان‌شاءالله این موضوع سرآغازی برای توسعه مسیرهای پروازهای و رونق گردشگری و بوم‌گردی درسطح منطقه و ارتباطات بیشتر در سطوح بین المللی واقع شود.