هشت برابر ظرفیت ناوگان هوایی، تقاضای بلیت وجود دارد

تهران- ایرنا- وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این موضوع که هم اکنون هشت برابر ظرفیت ناوگان هوایی، تقاضای بلیت وجود دارد، گفت: در حال پیگیری نوسازی ناوگان هوایی که یکی از علل نارضایتی مردم است، هستیم.

به گزارش ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، «مهرداد بذرپاش» در مراسم اعیاد شعبانیه در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه در هشتاد روز گذشته ۵۰ رویداد در زمینه‌های مختلف راه و شهرسازی برگزار شده است، اذعان کرد: سعی بر این است با همکاری شما و تلاش‌های بی‌وقفه عقب‌ماندگی‌های موجود را جبران کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این موضوع که هم اکنون هشت برابر ظرفیت ناوگان هوایی، تقاضای بلیت وجود دارد، بیان کرد:‌ در حال پیگیری نوسازی ناوگان هوایی که یکی از علل نارضایتی مردم است، هستیم که در سال بعد نتیجه این اقدامات امیدبخش خواهد بود.

وی گفت: همچنین نوسازی بخش ریلی و راه‌اندازی قطار سریع‌السیر نیز در دستور کار است.

بذرپاش در ادامه به بخش مسکن اشاره کرد و با تاکید بر اینکه باوجود حجم زیادی از مشکلات، در حوزه مسکن پیشرفت‌های خوبی حاصل شده است، یادآور شد: در ۶ جبهه شامل بخش‌های مسکن روستایی، بافت فرسوده، شهرهای کوچک، شهرهای بزرگ،‌ خودمالکی و استان تهران فعالیت مسکن آغاز شده است. همچنین در این حوزه جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی مطلوبی صورت گرفته که اخبار مسرت بخشی را در سال آینده خواهید شنید.

وی همچنین در این مراسم با تأکید بر رشادت‌های ایثارگران و لزوم روایت فداکاری‌ها و شجاعت‌های وصف ناپذیر این عزیزان تصریح کرد: بهترین راویان این عرصه و مجاهدت‌های صورت گرفته خود جانبازان و ایثارگران و خانواده شهدا هستند. با تورق تاریخ در می‌یابیم که در دوران گذشته چنین رشادت‌هایی در جایی ثبت نشده است.

وی خطاب به خانواده‌های ایثارگران گفت: اگر شما به درستی این رشادت‌ها را روایت نکنید انحرافات و ابهامات زیادی با توجه به گسترده شدن فضای مجازی ایجاد خواهد شد.

بذرپاش در این مراسم که برادر شهید تهرانی مقدم نیز حضور داشت، بیان کرد: شهید تهرانی مقدم نمونه‌ای از فرزندان انقلاب بود که توانست فعل خواستن و توانستن را به خوبی صرف کند که یکی از مولفه‌های بازدارندگی کشور ما حاصل زحمات این شهید بزرگوار است.