گردشگری با قطار لرستان چشم هر بیننده‌ای را می‌نوازد

ایسنا/لرستان مدیرکل راه‌آهن لرستان گفت: بسیاری از سازه‌ها در مسیر راه آهن استان به سمت جنوب جزو شاهکارهای سازه‌ای قرن است که چشم هر بیننده‌ای را می‌نوازد.

فخرالدین پیروزفر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: منطقه لرستان به لحاظ توپوگرافی و هندسی مسیر دارای هندسه پیچیده‌ای بوده که بسیاری از سازه‌های آن مربوط به قرن بیستم است و تحت عنوان شاهکار سازه‌ای معروف هستند.

وی ادامه داد: این سازه‌ها به لحاظ نمایی و فنی قابل دیدن هستند و راه‌آهن منطقه لرستان از دورود تا تله‌زنگ دارای آبشارهای شوی، بیشه و زیبایی بکر طبیعت است که چشم هر گردشگری را می‌نوازد.

مدیرکل راه‌آهن لرستان گفت: قطار گردشگری لرستان را راه‌اندازی کردیم و چنانچه افرادی یک بار از این فرصت استفاده کند قطعا رضایتمندی ۸۰ درصدی نسبت به بقیه جاها خواهد داشت.

پیروزفر بیان کرد: در ایستگاه بیشه اقامتگاه‌های زیبایی را برای اسکان مسافرین ایجاد کردیم.

وی گفت: یک قطار ریل‌باس با ظرفیت ۲۰۰ تا ۳۰۰ گردشگر در نظر گرفته شده و در این مسیر هر جا که منطقه زیبایی است قطار توقف کوتاهی خواهد داشت و سکو برای اهالی محل و گردشگران ایجاد شده است تا گردشگران پیاده شوند و از طبیعت لذت ببرند.

مدیرکل راه‌آهن لرستان اضافه کرد: استقبال از قطار گردشگری بسیار خوب بوده و چنانچه شرایط کرونایی حاکم نبود این ظرفیت قطار کامل می‌شد.

پیروز فر بیان کرد: علیرغم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شرایط کرونایی گردشگران در بیشه سکنی می‌گزینند و خدمات‌دهی ما نیز با ظرفیت ۵۰ درصدی صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: چنانچه قطار گردشگری مجددا فعالیت خود را آغاز کند قطعا ظرفیت گردشگران ۱۰۰ درصد خواهد بود.