یک تجربه جادویی در تپه های شنی جیسالمر هندوستان

آخرین اما نه کم‌اهمیت در فهرست کمپ‌های بیابانی برای بازدید در جیسالمر، گزینه بودجه کمپ صحرای لیمرا است.

سلام نو-سرویس گردشگری: بیشتر کمپ‌های بیابانی در نزدیکی تپه‌های شنی سام واقع شده‌اند و مهم نیست که در کدام چادر اقامت داشته باشید، در هر جا باشید با منظره‌ای باشکوه از تپه‌ها روبرو خواهید شد. چادرها دارای تمام امکانات اولیه و همچنین برخی از امکانات لوکس هستند که اقامت شما را به یک تجربه یک باره در زندگی تبدیل می‌کند. می‌توانید لحظاتی از زندگی خود را با رقص و موسیقی فرهنگی سپری کنید یا بر روی پشت یک شتر به یک سافاری در صحرا بروید.

استراحتگاه کانتری

یک تجربه جادویی در تپه های شنی  جیسالمر هندوستان

تفرجگاه حومه شهر به شما اجازه می‌دهد تا مانند پادشاهان جیسالمر تجربه‌ای عالی داشته باشید. استخر فوق‌العاده این استراحتگاه، جاذبه اصلی این کمپ بیابانی است. این کمپ برای مسافرانی که به دنبال لذت بردن از یک شب فرهنگی موجرای راجستانی با یک شام بوفه هستند عالی است. شما همچنین می‌توانید از سافاری با شتر و جیپ لذت ببرید و از آنجایی که این شهر به شهر جیسالمر نزدیک است، می‌توانید یک روز پر از فعالیت را در این کمپ بیابانی داشته باشید و شب به شهر بازگردید.

استراحتگاه روجانی

یک تجربه جادویی در تپه های شنی  جیسالمر هندوستان

اقامتگاه لوکس کمپ بیابانی روجانی با بیش از ۱۰ سال تجربه کمپینگ در جیسالمر است. در اینجا در میان مردم سنتی با راحتی مدرن از شما استقبال می‌شود و از غذا لذت خواهید برد. با همه موارد، چادر سوئیسی لوکس آنها ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ روپیه قیمت دارد. دسته‌های دیگر آن‌ها عبارتند از چادر عمانی خاص، چادر برتر روجانی، کلبه راحتی صحرا، و سوئیت امضایی رویال ویلا.

کمپ لو رویال

یک تجربه جادویی در تپه های شنی  جیسالمر هندوستان

کمپ لو رویال بهترین گزینه برای مسافرانی است که به دنبال تجربه کمپ بیابانی مجلل هستند. این شهر بیش از یک دهه سابقه درخشان دارد و برای مسافرانی که به دنبال کشف فرهنگ واقعی و مهمان نوازی راجستانی هستند، عالی است. این کمپ بیابانی دارای چادرها و کلبه‌های سوئیسی با شکوه است. دارای ۲۶ اتاق با ۵ کلبه لوکس، ۸ چادر سوئیسی لوکس و ۱۱ سوئیت سلطنتی. فعالیت‌هایی مانند برنامه فرهنگی شبانه که شامل کلبلیا، موسیقی محلی، شب دی جی است وجود دارد. می‌توانید با بچه‌هایتان از سافاری شتر لذت ببرید، فرهنگ روستا را با سافاری روستایشان کشف کنید، یا به سادگی با جیپ سافاری خود به تپه‌بازی بروید.

کمپ بیابانی لیمرا

یک تجربه جادویی در تپه های شنی  جیسالمر هندوستان

آخرین اما نه کم‌اهمیت در فهرست کمپ‌های بیابانی برای بازدید در جیسالمر، گزینه بودجه کمپ صحرای لیمرا است. کمپ صحرا دارای ۴۰ اتاق مهمان به زیبایی است که بسیاری از آنها شامل سرویس بیداری، میز، پنکه، لوازم بهداشتی، دوش می‌باشند. کمپ کویری برای هر شب ۱۲۰۰ روپیه از شما دریافت می‌کند و شامل اقامت در چادر، برنامه فرهنگی و وعده‌های غذایی می‌شود. جایسالمر که در سام ساند دنز واقع شده است، آن را به یک انتخاب محبوب برای مسافران تبدیل کرده است و به دلیل موقعیت مناسب آن، دسترسی آسانی به مقصدی که باید حتما جایسالمر را ببینید، خواهید داشت.