موزه نقاشی پشت شیشه از ماهیت اصلی اش دور شده است

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، موزه نقاشی پشت شیشه از ماهیت اصلی اش دور شده است.

امیر رحیمی، هنرمند صنایع دستی که 45 سال است در عرصه نقاشی پشت شیشه فعالیت می کند درباره وضعیت تولید و فروش این حوزه بویژه در روزگار کرونا اظهار کرد: با توجه به اینکه ما به صورت خانوادگی سالها در این عرصه فعال بودیم، به صورت سفارشی کار می کنیم و به همین دلیل هم در روزگار کرونا با مشکل زیادی مواجه نشدیم. هر چند که تهیه مواد اولیه مشکل شده و با توجه به اینکه وسایل نقاشی اساسا از خارج از کشور تهیه می شوند، گرانتر شده اند

او با بیان اینکه صنایع دستی هنری است که نیاز به عشق و زمان دارد، ادامه داد: باید البته این نکته را در نظر داشت که برخی از همکاران ما در روزگار کرونا به دلیل مشکلات اقتصادی دچار مشکلات زیادی شدند.

این هنرمند پیشکسوت عرصه صنایع دستی همچنین درباره وضعیت هنر نقاشی پشت شیشه اظهار کرد: وضعیت این رشته تنها در چند سال و حدود سالهای 90 در شرایط خوبی قرار داشت. هم اکنون اما چندان در شرایط مطلوبی قرار ندارد.

او درباره موزه نقاشی پشت شیشه خاطرنشان کرد: این موزه از ماهیت اصلی خود تا اندازه ای دور شده است، چرا که موزه باید کار خودش را انجام دهد و تبلیغات کند و زمانیکه یک موزه به یک کارگاه آموزشی تبدیل می شود، از روند عادی خود خارج شده و جنبه دیگری پیدا می کند.
موزه نقاشی پشت شیشه از ماهیت اصلی اش دور شده است