قاره اروپا با چیزی حدود 10 میلیون کیلومتر مربع مساحت و بیش از 730 میلیون نفر جمعیت، چیزی حدود یازده درصد از جمعیت جهان را در خود جای داده است. این قاره در نیم‌کره شمالی قرار گرفته و پس از اقیانوسیه، دومین قاره کوچک جهان است. اروپا همچنین به دلیل قرار گرفتن در منطقه معتدل شمالی به قاره سبز معروف است و کشورهای آن اغلب طبیعت زیبایی دارند.آب و هوای این قاره به دلیل موقعیت جغرافیایی آن، اغلب معتدل است. البته کشورهای حوزه‌ی اسکاندیناوی نظیر سوئد، نروژ و دانمارک به دلیل واقع شدن در قسمت شمالی اروپا و نزدیکی به قطب شمال، آب و هوای سردسیری داشته و از نظر اقلیمی تا حد زیادی با سایر کشورهای اروپایی تفاوت دارند. باور عموم بر این است که تمامی کشورهای اروپا عضو شنگن و یا عضو اتحادیه اروپا هستند، که اینطور نیست. پس بهتر است پیش از سفر به هر کشوری در اروپا در این مورد تحقیق کرده و در خصوص اخذ ویزای شنگن اقدام کنید.

ویزا در تور اروپا گروهی، سخت ولی ممکن

شرایط ویزا کاملا به روابط سیاسی و اقتصادی یک کشور بستگی دارد. در حال حاضر برای تورهای انفرادی کشور ایتالیا و بهتر ویزا صادر می‌کنند. کشور‌های مجارستان، سوئیس و فرانسه نیز برای تورهای گروهی سختگیری کمتری دارند. اگر تاریخچه سفری خوبی ندارید، فکر سفر به فرانسه، آلمان، هلند، چک و بلژیک را از سر خود بیرون کنید. گردش حساب و تمکن مالی بیشترین تاثیر را در اخذ ویزا دارند.

این کشورها را در تور‌ اروپا 1401 از دست ندهید!

1.فرانسه

 غذا، تاریخ، هنر، فرهنگ و زیبایی که در هر گوشه از پاریس می‌توان آن را دید و لمس کرد، دلایلی است که شما را مجذوب پاریس می‌کند. پس از سفر به پاریس، حتما لذت دوچرخه سواری در اطراف این شهر را به خودتان بدهید. بهترین زمان سفر به پاریس، ماه‌های ژوئن تا آگوست است. در این بازه زمانی، شاهد بهترین آب و هوا خواهید بود!

2. ایتالیا

جاذبه‌های تفریحی عالی‌ای را می‌توانید در ایتالیا پیدا کنید اما، فلورانس شهری است که واقعا نمی‌توانید به دیدار آن نروید. هنر و تاریخ، جذابیت‌های شگفت انگیز، تورهای مواد غذایی و کلاس‌های پخت و پز غذاهای خوشمزه، شما را به فلورانس می‌کشاند! از ماه مه تا اکتبر زمان دارید از آب و هوای دلپذیر فلورانس لذت ببرید.

3. هلند

پایتخت هلند در طول سال همواره دیدنی است. یک مرکز شهر فوق العاده به همراه کافه‌ها، رستوران‌ها، موزه‌های جالب و پارک‌های تفریحی فوق العاده که لذت پیاده روی و دوچرخه سواری را به شما هدیه می‌کند. در بازه زمانی ژوئن تا آگوست به هیچ عنوان به آمستردام سفر نکنید. در این ماه‌ها، اوج شلوغی توریست‌ها از سراسر جهان می‌باشد.

4. اسپانیا

شهر مورد علاقه فوتبال دوستان، شب زنده داران، معماری‌های تاریخی و هنر دوستان. پایتخت اسپانیا پر بازدیدترین شهر این کشور است. در هر زمانی که به این شهر سفر کنید، با جمعیت زیادی از گردشگران مواجه خواهید شد اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم در فصل زمستان به این شهر سفر کنید تا هم از آب و هوا و هم از جشنواره‌های آن لذت ببرید.

 

ضمانت‌نامه تورهای اروپا. همه مقررات براساس برگشت شما تعیین شده است.

ضمانت‌نامه تورهای اروپایی از طرف آژانس‌های هواپیمایی گرفته می‌شود و ارتباطی به سفارت خانه‌ها ندارد. در صورتی که مسافر به کشور محل اقامت خود برنگردد، اعتبار آژانس هواپیمایی در سفارت‌ها از بین می‌رود؛ به همین دلیل این ضمانت‌نامه‌ها را آژانس‌های مسافرتی دریافت می‌کند. تعیین مبالغ ضمانت‌نامه کاملا به شرایط متقاضی وابسته است و این مبالغ از 200 میلیون تومان و با توجه به شرایط مسافر متغییر است.

 

جهت اطلاع از تور اروپا و خرید بلیط تهران به کشورهای اروپایی و بلعکس با ما در ارتباط باشید :

آدرس : گلستان – گرگان – بین عدالت ۸ و ۱۰

خط ویژه : 3857 – 017

تلفن : 32251535 – 32251536 – 32251537 – 32251541 – 32251542 – 32251544 – 017

نمابر: 01732251545

در شبکه های اجتماعی همراه ما باشید :

Instagram : http://instagram.com/sabzgashtcom
LinkedIn : http://linkedin.com/company/sabzgashtcom
Facebook : http://facebook.com/sabzgashtcom
Twitter : http://twitter.com/sabzgashtcom
Telegram : http://t.me/sabzgashtcom