آغاز عملیات اجرایی سطوح پروازی با تکمیل طراحی برج مراقبت شهر فرودگاهی امام

به گزارش ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، «سعید چلندری» در جریان بازدید سردار «عباس اکبری» جانشین فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا از میزان پیشرفت سه جبهه کاری کلان پروژه طرح توسعه فاز ۲ شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اظهار داشت: از چهارم آذرماه ۱۴۰۲ که آیین آغاز عملیات اجرایی ابر پروژه فاز ۲ انجام شد، بدون وقفه عملیات اجرایی در حال انجام است.

وی ابراز امیدواری کرد: با تکمیل طراحی و نقشه های برج مراقبت و ترمینال ۴۱۰ هزار متری، علاوه بر عملیات اجرایی سطوح پروازی موسوم به کارهای زودهنگام، فونداسیون و سازه این قسمت‌ها نیز آغاز شود که این امر موجب می‌شود حجم فعالیت ها برای ناظر بیرونی ملموس تر شود.

سردار اکبری نیز با ابراز خوشنودی از میزان پیشرفت پروژه افزود: این پروژه جزو پروژه های بسیار مهم کشور است که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با همه توان وارد شده است و همه تلاش خود را انجام می‌دهیم که به‌طور پیوسته ۴۰ درصد از برنامه جلوتر حرکت کنیم.

جانشین فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) خاطرنشان کرد: نگاه قرارگاه به این پروژه فارغ از موضوعات انتفاعی است و همچون همیشه برای اعتلای جمهوری اسلامی ایران در میدان هستیم.