عرضه ۶۰ هزار صندلی «هما» برای سفرهای نوروزی ۱۴۰۳

به گزارش ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، حسام قربانعلی با اشاره به تمهیدات هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» برای سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ اظهار کرد: در این ایام «هما» با پرواز در بیش از ۳۰ مسیر داخلی پرواز به مسافران خدمات ارائه می‌کند و درصدد هستیم در مسیرهای پرتقاضا، پروازهای فوق‌العاده نیز برقرار کنیم

وی افزود: برای طرح سفرهای نوروزی ۱۴۰۳، بیش از ۶۰ هزار صندلی در مسیرهای مختلف پیش‌بینی شده بود که از زمان شروع عرضه آن تا کنون، حجم زیادی از بلیت‌های پروازهای نوروزی به فروش رفته است، البته هم اکنون نیز بخشی از بلیت‌ها در سایت www.iranair.com و کانال‌های رسمی فروش عرضه شده است که هموطنان می‌توانند از طریق آن خریداری نمایند.

برقراری پروازهای فوق العاده

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» درباره برقراری پروازهای فوق‌العاده دراین ایام گفت: با توجه به حجم تقاضای سفر هوایی برای برقراری پروازهای فوق‌العاده، درصدد هستیم برای مسیرهای پر تقاضا پروازهای فوق العاده برقرار کنیم.

وی ادامه داد: بلیت این پروازها از طریق سایت «هما» به نشانی www.iranair.com، دفاتر فروش “هما” و دفاتر خدمات مسافرتی عرضه خواهد شد. همچنین زمان عرضه بلیت از طریق کانال‌های رسمی به اطلاع هموطنان خواهد رسید.

بلیت‌پرواز با نرخ مصوب به فروش می‌رسد

قربانعلی درباره قیمت فروش بلیت‌های «هما» در این ایام اظهار داشت: قیمت بلیت پروازهای داخلی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای ایام نوروز براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار و تحت نطارت سازمان هواپیمایی کشوری عرضه می‌شود.

این مقام مسئول در مورد پروازهای عتبات عالیات این شرکت گفت: در ایام نوروز هما علاوه بر انجام پروازهای برنامه ای تهران به نجف و بالعکس که در روزهای یکشنبه، سه شنبه، پنج شنبه و جمعه هر هفته انجام می‌شود، با توجه به تقاضای مشتاقان حسینی برای حضور در اماکن متبرکه، برنامه‌ریزی لازم برای افزایش ظرفیت صندلی در این مسیر صورت گرفته است و هموطنان می‌توانند بلیت مسیر تهران به نجف اشرف و بالعکس را از طریق دفاتر فروش “هما” و وب سایت www.iranair.com خریدار کنند

وی یاد آور شد: با توجه به افزایش تقاضای نوروزی در این مسیر، مجددا پروازهای فوق العاده در قالب ۸ پرواز رفت وبرگشت دیگر نیز در مسیر تهران به نجف و بالعکس اضافه خواهد شد.

قربانعلی در مورد سایر پروازهای بین المللی برای ایام نوروز گفت: ما در تعدادی از مسیرهای بین المللی پرتقاضا در ایام عید افزایش فرکانس پروازی خواهیم داشت که این امر نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران درباره انجام سایر پروازها گفت:تمامی پروازهای بین المللی هما طبق برنامه پروازی انجام خواهد شد.

قربانعلی در خصوص ناوگان مورد استفاده در پروازی نوروزی تصریح کرد: برای انجام پروازهای تعطیلات نوروز از هواپیماهای مدرن ایرباس استفاده خواهد شد.