مجری طرح و مسوول پروژه «کیفیت خدمات فرودگاهی» منصوب شد

به گزارش ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، در حکمی از سوی «رضا نخجوانی» رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت، «محمد مهدی افشاری» با حفظ پُست سازمانی به عنوان مجری طرح و مسوول پروژه (ASQ) Service Quality Airport در همه فرودگاه‌های کشور منصوب شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در حکم صادره آورده است: «انتظار دارد با استعانت از درگاه خداوند متعال، زیر نظر اینجانب و با بهره گیری از همکاری مدیران محترم فرودگاه‌ها و ستاد شرکت و با استفاده از دانش و تجارب جهانی تمامی توان خود را برای اجرای پروژه با تأکید بر مأموریت های زیر به‌کار گیرد.

۱- تدوین و استقرار نظام و رتبه بندی فرودگاه‌های کشور از نظر سطح ارائه خدمات مطابق استانداردهای بین‌المللی

۲- نظارت بر رشد هماهنگ کیفیت خدمات فرودگاهی با اولویت فرودگاه‌های بین‌المللی تحت نظارت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران

۳- تهیه گزارش‌های دوره‌ای و ادواری از طریق استقرار نظام و سامانه سنجش نظرات و انتظارات ذی‌نفعان

۴- عضویت دائم در برنامه جهانی ASQ و تبادل اطلاعات بین‌المللی از طریق ACI

۵- شناسایی گلوگاه‌های توسعه خدمت‌رسانی و انجام پیگیری‌های لازم و ویژه تا رفع کامل موانع و نارسایی‌ها در راستای جلب رضایت ذینفعان.

با توجه به اینکه فرودگاه‌ها به عنوان یکی از ارکان و نقطه کانونی اتصال همه حلقه‌های زنجیره ارزش حمل و نقل هوایی محسوب می‌شود، ایجاب می‌کند تا برنامه «کیفیت خدمات فرودگاهی» با هدف بهبود مستمر خدمات ارائه شده فرودگاه‌ها و خصوصا ارتقای توان رقابتی فرودگاه‌های بین المللی کشور، در مراحل مختلف تدوین، اجراء، نظارت و کنترل خدمات و فرآیندهای مرتبط به دقت پایش و مدیریت شود.